Κατάθεση δικαιολογητικών μετεγγραφέντων φοιτητών ακαδ. έτους 2025-2026

21/10/2025

Καλούνται οι δικαιούχοι μετεγγραφής στο Τμήμα μας ακαδημαϊκού έτους 2025-2026 να προσκομίσουν τα δικαιολογητικά, που έχουν δεσμευτεί να καταθέσουν κατά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης μετεγγραφής τους στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, μέσω της Υπηρεσίας ηλεκτρονικής υποβολής αιτημάτων στην ιστοσελίδα https://eprotocol.uoa.gr/ από την Τρίτη 21 έως την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2025.

  1. Προκειμένου να συνδεθούν θα χρειασθούν τους κωδικούς του TAXIS NET των ιδίων ή αν δεν διαθέτουν ενός εκ των δύο γονέων, του οποίου το ΑΦΜ αναγράφεται στην αίτηση που υπέβαλλαν στο Υπουργείο
  2. Θα επιλέξουν την 09. Αίτηση Μετεγγραφής/Μετακίνησης
  3. Στο πεδίο Προς: θα επιλέξουν Γραμματεία Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
  4. Στα πεδία Επώνυμο, Όνομα, Πατρώνυμο,  κινητό τηλέφωνο, ΑΦΜ, Δ/νση Κατοικίας εμφανίζονται συμπληρωμένα τα στοιχεία των ίδιων (εφόσον έχουν κωδικούς ΤΑΧΙS NET) ή του γονέα ο οποίος έχει κάνει σύνδεση με τους κωδικούς του TAXIS NET
  5. Στο μεγάλο πεδίο της Αίτησης θα πρέπει να συμπληρώσουν: Παρακαλώ να κάνετε δεκτή την αίτηση μου για μετεγγραφή και να καταχωρήσουν με ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ του/της φοιτητή/ τριας που μετεγγράφεται στο Τμήμα μας
  6. Στα επισυναπτόμενα έγγραφα θα πρέπει καταρχήν να επισυνάψουν την Αίτηση – Έγκριση μετεγγραφής από το Υπουργείο και στη συνέχεια
  7. Την Ηλεκτρονική Εγγραφή στο Τμήμα Προέλευσης από το Πληροφοριακό Σύστημα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (αρχείο pdf)
  8. ΟΛΑ τα δικαιολογητικά που αναγράφονται στην Αίτηση Μετεγγραφής του Υπουργείου
  9. Ταυτότητα (και οι δύο όψεις)
  10. 1 (Μία) φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (έγχρωμη ή ασπρόμαυρη)

Διευκρίνιση:

Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 118069/Ζ1/24.9.2025  εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σχετικά με τις «Μετεγγραφές/Μετακινήσεις ακαδ. έτους 2025-2026 (ΑΔΑ:ΨΦΦ14ΝΚΠΔ-ΔΕΝ)»: «Σε περίπτωση υποβολής αναληθούς ή ανακριβούς δήλωσης στοιχείων στην ηλεκτρονική αίτηση, που συνιστούν προϋπόθεση για τη χορήγηση της μετεγγραφής/μετακίνησης, καθώς και σε περίπτωση μη απόδειξης των δηλωθέντων στοιχείων μέσω των υποβληθέντων στη Γραμματεία του Τμήματος δικαιολογητικών, η Γραμματεία του Τμήματος ενημερώνει περί τούτου εγγράφως και το συντομότερο δυνατό το Υπουργείο. Σε αυτή την περίπτωση ο αιτών χάνει το δικαίωμα μετεγγραφής/μετακίνησης».

Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου των δικαιολογητικών και την επικύρωση τους από την Συνέλευση του Τμήματος, η Γραμματεία ενημερώνει τους δικαιούχους, μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που αναγράφεται στην αίτησή τους, για την έγκριση ή μη της μετεγγραφής τους.

Στην συνέχεια θα πρέπει να συνεννοηθούν με τη Γραμματεία του Τμήματος Προέλευσης προκειμένου να αιτηθούν την διαγραφή τους και να αποστείλουν στην Γραμματεία του Τμήματός μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: secretatdi [dot] uoa [dot] gr το αποφοιτήριο προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους.

Κατόπιν οι δικαιούχοι θα λάβουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  αριθμό μητρώου και οδηγίες εγγραφής στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Τμήματός μας.

Τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου του ακαδ. έτους 2025-2026 θα δηλωθούν από τη Γραμματεία στους υπό μετεγγραφή φοιτητές μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Τμήματος.

Κατηγορία